Monday, July 12, 2010

Jom Kluang Station ..!!



Last month aku g Kluang Station Restaurant , Ikano
have brunch wif my colleagues cum frens
before2 nie pon prnah g ..
coz kat situ menu nyer boleh tahan sedap..=)

Actually,entry nie x laa nk promote Kluang Station
lbeh2 lagi pic aku tunjuk menu cm nak promote jer kan..
Haha not intentionally =p (jus to cover my face while the pic taken)

Anyway, just to share with u ..
the taste of their food are great..
especially Kluang Laksa,bubur nasi a.k.a Hearty Chicken Porridge and
rendang daging (Beef Rendang with Salted Egg)..


and for the coffee lover
U can feel a fresh cup of coffee there..coz
the coffee tastes as good as it smells..

Mode : Kluang Station will make your day =)

10 comments:

  1. bestnyerr ^__^Kluang Laksa..yummy!

    ReplyDelete
  2. Salam singgah ukhwah dari Kak G. Ceria2kan hari anda. :)

    Misi di Maya: Singgah2 memanjangkan silaturrahim sesama bloggers dan bertanya kabar bila berkesempatan. :)

    Sukernya K S dpt free promo!

    ReplyDelete
  3. Kopi kluang, antara kopi terbest sekali,. lama tak pekenan,.hahah

    ReplyDelete
  4. kluang johor?
    belum pernah sampai lagi
    nanti le bila2 - insyaallah

    ReplyDelete
  5. Umie.. Yup best kan nyum nyum..=D

    DDrfauziah.. salam =)

    Kaizer.. original cooffee buatan sndri tu..

    tehr.. Kluang Station restaurant have a few branch in selangor but originally in Johor..=)

    ReplyDelete
  6. yeahhhh orang johor masak memang sedapppp!!

    JOHOR FTW!
    hhaha!

    sorry masih semangat WC walaupun hati sedang hancur.

    ReplyDelete
  7. roti bakar di kluang station memang terbaikkk!!!dengan aroma kaya yang melimpah ruah, roti yang dibakar dengan sempurna(mcm tolong buat promo lagi ni)

    ReplyDelete
  8. owh..memang saje2 jalan2 kat kluang yek..
    kluang..pernah pg skali..tp pg camping je kat sane. hehe..

    ReplyDelete
  9. bila lapar,bertambah sedap...pat2..belanje..

    ReplyDelete