Wednesday, August 18, 2010

Aku stress .. !!!



Hari nih aku stress, stress dan stress
Keje byk aku x merungut..
Sbb dh keje we have to laa kan ..
Wlpon msh ader org tanya "keje banyak ker??"
Aku diam jer..coz they really have no idea.
Tapi…. kadang2 nak jer aku lepuk ngan file..

Keje byk biler campur ngan kes “pointing Finger” nih
Aku x bleh blah.. nak plak aku terkena..
Rase sesak nafas tiba2..
Otak berpusing 360’
Membeku dlm ofis yg cam freeze ari2..

Biase bln puase nih aku smpai umah awal..
Ptg td smpai lambat..
Smpai umah aku trs flat dpn tv…

Keje aku x siap lagi..+ b/f pointing finger
So stress aku akan bersambung sok..
Tiba2 teringat plak esok ader account dept meeting..
Waaaaa ari esok aku mau mc !!!!!


p/s : rase nak berhenti keje.. nak jual cendol !!

9 comments:

  1. cik faza dh bace mag Solusi isu no.22??hehe..
    {bleh plak suh org yg tgh stres bace mag..tp x rugi pon =)}

    ReplyDelete
  2. uih...sabr2...jgn stress sgt...coz ila pn tgh stress neh..hahah

    ReplyDelete
  3. jual ABC pon ok gak..cendol pon ok..
    takpun kat satu gerai tu jual ABC dgn cendol skali.
    fuuhhh..marbeles punya idea..=p

    ReplyDelete
  4. kalau dh nma staf bawahan mmg mcm ni nasib kita..bos suka push the bottom..tahu kja nk siap on time tapi dia duk goyang kaki kat atas..

    ReplyDelete
  5. makcik faza...buat selenge jer..tapi make sure semua kerja berekod..at the end pasti akan ok..peace..err nak bom tak?

    ReplyDelete
  6. hehehe time belajar rase nak keje..tp bile keje byk la pressure kan?iksh2...duk umah goyang kaki jela..:)

    ReplyDelete
  7. stress kah,...cendol??? baik motong getah je lah...lagi banyak dapat duit jual lanton nih...kekekeke

    ReplyDelete
  8. wah time kasih diats =)

    edi, bom aku nak 1 2 kotak.. wat stock hehe

    Wanie, hahaha goyang kaki tp gaji masuk jgk kan best

    syaf, potong getah penat wehh.. jual cendol, smbil jual smbil minum hehe

    ReplyDelete