Thursday, August 5, 2010

The Sorcerer’s Apprentice .. berbaloi !!!



Baru jap td aku tgk movie nih!!! With cik mai and sis adilla..
Aper aku nak share kat sini ~ mmg berbaloilah =)

Berbaloi rupenyer aku bayar tiket RM 7.00 utk tgk movie nih.. (Wednesday ticket)

Berbaloi aku ngan kwn ofis “dimalukan” abang kaunter coz misunderstood (nih x bleh disclose lbey2 ) .. malu sehhh..

2 jam aku berbaloi2 tanpa mengantuk siket pon .. (I should get tired after ofis hours but yeah I didn’t..)

Walaupon blk umah lewat tp berbaloi2.. hahaha

Berbaloi aku lambat update blog malam nih ngeh ngeh ngeh

So for me.. movie nie quite interesting n fun !! x logic for sure coz its about magic, sorcerer, power and science .. ala2 citer Merlin gitu.. so I give 4 stars!!


p/s: tetap berbaloi wlpon movie nie dh tayang lama dah … =p

9 comments:

  1. cite neh mmg best, it's like, one of my childhood fantasy to have that kind of magic, flames, lightning thunderbolt coming out of your palm. Its cool to feel that again!

    ReplyDelete
  2. nape tk jumpa iklan dia dlm tv? ke aku nih yg out of date..haish..........

    ReplyDelete
  3. Jeman, sorcerer zmn lampau still x bleh compete sorcerer zmn skrg coz bler magic sihir + science physic knowledge u won!! (wah terpengaruh sudaaa)

    Iqbal, u kene tgk hehe

    Pencacai alim, x yah tggu iklan sile serbu cinema skrg hehe

    ReplyDelete
  4. magic modern..ala2 mcm percy jackson and the lightning thief, harry potter..

    ReplyDelete
  5. semuanya berbaloi...tgk la.Salt lak..berbaloi n best jugak...;-)

    ReplyDelete
  6. mmg best.. gua baru tngk minggu lepas...

    ReplyDelete
  7. belum sempat nak nengok...nanti gua torrant

    ReplyDelete
  8. Nizam, a'ah laa ala2 magis modern gitu..

    Honneybunny, kiter dh tgk salt =)

    Hamzah, best kan ..hihi

    Brutalsolo, harusss !!!!

    ReplyDelete