Thursday, October 28, 2010

Award from pakcik kf :-)



yay !! got award again from kf.. and thank you pakcik :)
as usual.. i have to complete this assignment..

Write 5 interesting facts about the person who gave u this award:
Facts?? Emm can I just give my assumptions not base on fact? Bleh kan kan pakcik..:p
Always teasing me  .. (siap u pakcik..)
Top commentator on my blog.. (nnti2 aku belanja air suam)
He told me “ sugun dulu yer ..” (sumpah! smpai sekarang aku x tau sugun tu aper..apakah??)
Like to eat sambal tempe (nih aku copy paste :D)
This is the 2nd time I have been tagged by him.. (thanx for ur thought bro..)


Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
Maxis line user
Tasting mild coffee
Admire Jennifer Aniston’s hair
Sunday activities – sleeping sleeping and sleeping
Like no., calculation and account..
Have a big crush with Kaka
I love my bestfrens and thank u guys.. for being there for me :)
Have watching Miss Congeniality for 12x times
Favorite word “owh yer ker…”
JB.. I surrender :)


Pick your 10 most deserving recipients and describe them
1.Ija ~ My ‘aunty’.. and always be hahaha
2.Seri ~ temporary teacher ..kan cikgu??
3.Tina ~ takut kucing jugak rupenyer.. give me 5!!

p/s: Aku tag 3 jer.. coz aku rushing nih nk tgk movie ‘you again’

6 comments:

  1. suka sunday activities..sleeping.heheh

    ReplyDelete
  2. LAMA NYAA RASA TAK DPT AWARD2 NE,,INGAT TAKDE LAGI DAH :)

    ReplyDelete
  3. tepat sekali. 10 markah untuk Faza

    ReplyDelete
  4. air suam je ke? tak kisah janji banje kire baekkan !

    sugun? apekah? fazax2..bukan sugunlah..sugeng lah..

    takper2 apepun nk gelakkan faza..

    bhahahaha....larik!

    *iskx2 ta baek gelakkan urg kan faza..

    ReplyDelete
  5. give u 5! hee (tetibe)
    faza, nanti tina wat tagged ni ea ;)

    ReplyDelete
  6. Ila .. tua x per ..:D

    Cik Helena, nnti nx time i kasi u ;P

    Seri, alaaa cikgu seri 10 markah jer hehe

    kf, sugeng ker hahahhaha (gelak diri sendri key..)

    Tina, hehe yer2.. can't wait to c urs :)

    ReplyDelete