Wednesday, January 12, 2011

Sekangkang kera bertukar menjadi sekangkang dinasour


as usual aku n housemate g keje 8.45 am. Sgt laa indah kan sbb ofis ngan umah skkg kere jer.. tp pagi nih pelik bin ajaib. Kuar jer dr Mutiara Homes nah! Jammed gler nk mampos.. x prnh2 selama aku tggl 2 thn kat sini jammed pg2 cmnih..

so pass traffic lite.. kete gerak cm semut.. padahal ofis seberang jln nih.. nk jer aku terbang kuar dr kete jap tag in pastu masuk kete blk sbb aku dh lambat. ..



time nk masuk mall, jln nk ke carpark TUTUP. .. smada k.org sanggup pusing jln jauh atau masuk lane sblh.. msk lane sblh bermakne k.org lwn arus ..dgn tidak berperasaan dan tiada sensitivity pada driver lane sblh kami redah ajer. Scary kan.. hahhaha (padahal kecut perut nk mamposss)



finally, k.org tag in dgn jaya nyer.. wlpon lmbat dr biase tp k.org kire yg terawal smpai..so sile imagine colleagues aku yg tggl jauh dan sedang melalui jammed pg2 nih dgn pasrah .. giler spoil mood nk start keje..huh wat a day * sigh

p.s: alaaa faza.. sehari jammed pon nk bising2... ngeh3

17 comments:

  1. kenapa x pth blik je
    blik umah tdo pon sodap
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. nape tiba2 jammed ek? bukan ada xcident pun kan...

    ReplyDelete
  3. makcik ija,
    saya seorang staff yg skema dam mengikut arahan hahaha misi 2011 uols.. jgn nakal2 ngeh3 :P

    ReplyDelete
  4. k.wahida,
    a'ah tu la i put pelik bin ajaib.. x der accident pon. i tot construction tepi jln tu laa.. suker kaco ketenteraman pg2 :)

    ReplyDelete
  5. mesti sebab ada roti.....(harus aku kena pelangkung dgn cik paja ni)

    ReplyDelete
  6. syukur sgt2 kat gue ni tak penah jam lagi faza..


    hye.......;p

    ReplyDelete
  7. huh, puas juga. Seri gi kerja naik motor je

    ReplyDelete
  8. pakcik edi,
    roti apakah?? roti utk mknn dinasour eh huhu

    ReplyDelete
  9. uchi kf ahmad in the house hahaha..
    pjg uols default name pakcik ngeh3

    oooo x pernah jammed ek.. we will c :P

    ReplyDelete
  10. seri,

    kalau i pandai bwk moto dh lama i bwk :p

    ReplyDelete
  11. paling tak suka bila jam.. :|

    ReplyDelete
  12. aah nape tak patah balik wak..
    sejak akhir2 ni jam..je kan
    tengok lah pukul bape awk kua umah...hehe

    ReplyDelete
  13. aqish,
    hahaha tau x per..dh trbiase kul sbb umah dekat ngan ofis..

    p.s: baik jalan kaki kan ngehe3 tp MALAS

    ReplyDelete
  14. Saya jalan kaki je ke tempat keja...selamat dari jammed, tapi kalau driving pun, memang takkan jammed juga...haha tempat terpencil la katakan...

    ReplyDelete