Thursday, January 19, 2012

Ada aku kisah?





ada orang tanya aku..
ada aku kisah x?
sebenar nyer aku x tau nak kisah ker x..
tapi orang lain akan kisah biler aku kisah

ntah, sibuk jer orang lain tu kan
nak kisah gak aper aku kisah..

dah kalau aku x kisah?
orang lain akan buat2 x kisah..
haih .. kisah ker x nih?
ehh, aku kisah ker.. x kisah ker.. ada aku kisah?

p.s: korang x yah kisah aper aku tulis..sbb aku sendri pon x kisah!!

3 comments:

  1. faza ni buat lucu ke haper ni?

    ala..ececeh ni mesti kesah ni kan...hahahah

    ReplyDelete
  2. itulah kisah orang Islam hari ini:

    mereka tidak kisah tentang kisah orang yang
    mahu kisah mereka dikisahkan oleh
    mereka yang tidak kisah...

    ReplyDelete