Sunday, February 19, 2012

Kamu suka lagu Adele - Someone Like You?



Awal bln lepas aku pernah share youtube @facebook lagu ‘Someone Like You’ – Adele dan aku pernah gak update status “dunno wat to do, just listening ‘Jar of Heart’ – Christina Perri for 12th time (non-stop)”..  
Aku nk bagi tau yang aku suker dengar 2 lagu nih. Dengar berulang kali pon x bernanah telinga. Lirik dan melodi nyer menyebabkan aku terlelap tanpa paksaan.
Ulasan Johardy Ibrahim @Mingguan Malaysia, “ lirik Someone Like You adalah manifestasi jiwa yang tulus, luhur dan selamba. Jar of Hearts lirik nyer menusuk ke sukma kalbu. Lagu2 ini penuh emosi dan menyebabkan kita sebak”
Ruangan yg sama, menurut Profesor Psikologi Tomas Chomorro, “ orang yg benar2 menyukai lagu Adele cenderung lebih kepada seseorang yg nostalgia, sentimental, dan suka berangan2. Manakala yang tidak menyukainya adalah lebih cetek, pragmatic dan memilih kepada mood positif dan bertenaga"

p.s: Saper kat luar sana suker dengar  lagu nih dan berjiwa sentimental, sila anggukkan kepala anda bersama  saya  :D

8 comments:

  1. I love that song! Yay!! we're the same I got bored with Christina Perri.Adele truly rocks! :D

    ReplyDelete
  2. Adele's songs are truly amazing and her voice. OMG. naik bulu roma.. I love them both!

    ReplyDelete
    Replies
    1. true!! mmg nsik bulu roma :D

      Delete
  3. hye babe! i miss you :)

    I mmg suka gila lagu adele-someone like you. best and tangkap lentok. btw, i memang kuat berangan ponnn. maluuu. hehe.

    ReplyDelete
  4. ramai blog skrng ngan cite lagu dari adele, sy tak knl la pulak sape dyer tuh

    ReplyDelete
  5. angguk laju2 tanda sangat SUKA oke ;-)

    ReplyDelete
  6. ok...tengah anggukan kepala sambil komen entry neh..heheheh

    ReplyDelete