Sunday, February 12, 2012

Sentap .. !

 
Makcik A wat announce anak pompuan dia nk kawen. Bagi aku x da la sehangat dan sehangit berita katil pengantin anak dia roboh sblom tarikh nikah..tetttt tiada 18SX kat sini. 

Gossip kata anak pompuan dia nk test2 duk ats katil pengantin baru.tetibe "brapppp' roboh tanpa belas kasihan.. *18SG! sumpah mula2 aku x cayer.tp bler aku tgk anak dia yg agak 'gebu'.. ok laa amat2 'gebu' baru aku caye. tp makcik A cool ajer..x da nk cover malu.katil roboh beli baru.tp yg x best dia sentap makcik B..

"anak aku laku jgk akhirnyer.ader jgk orang nk masuk meminang,ada anak orang tuh lawa2 x laku2 jgk!"

Makcik B tersentap abes smpai muke merah cm udang kene bakar.aku tau baka Makcik B mmg lawa2 mcm ratu kebaya.2 3 anak dara dia x kawen2 lagi.bkn makcik B ajer yg tersentap.. makcik2 lain tersentap jgk.gosip sentap nih rupe nyer lagi panas daripada gosip 'katil roboh'..

p.s: barulaa aku faham naper kenduri umah Makcik A smlm lebih hangat daripada biasa!

19 comments:

  1. hahaha..macam mana la katil yang kukuh tu boleh patah...pi duk atas katil baby ker..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tilam x empuk uolsss :D

      Delete
  2. Omigosh! Pedas XD Hot! Gossiping Hurts :'(
    Thx Faza for putting me in ur fave list.I feel very Honoured and touched :')

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. abes tuh x kan g majlis penyampaian hadiah hahaha

      Delete
  4. tu namanya meng'taichi' kan attention penonton sekalian terhadap orang lain.. supaya cerita katil roboh tak dikisahkan sangat tapi kisah anak orang lain yg comel belaka tak kawin kawin...

    cuma.. silap silap ada sanggul yang terurai,
    ada baju yang koyak main tarik tarik tuu..
    ohh kenapa la mulut ni tuhan bagi tajam sangat.
    ohhh!! supaya kita tahu to handle with cares..

    heheheh

    ReplyDelete
  5. "anak aku laku jgk akhirnyer.ader jgk orang nk masuk meminang,ada anak orang tuh lawa2 x laku2 jgk!"

    memang sentap kalau kena kat diri sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sentap jgk pada yg blom kawin..tetttt

      Delete
  6. oppa follow sini...follow oppa balik okey... nice sgt blog ni... blog yg superb! entry yg sgt cool...
    selamat berblogging.. Maju Jaye! hehehehe.. nice to meet you...

    ReplyDelete
  7. OMG!!!! the funniest post ever!! saket perut gelak!!! hahahahahhaa... ;DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. anna! u gelak smpai sini dgr ok! :D

      Delete
  8. haha kejam nya!! and sgt funny :)) lol

    BTW, Nak invite you to come to our shop ^.^ Feel free to visit our shop. We are selling bags below RM 50. This is serious :) Do come

    http://thepuffyclouds.blogspot.com

    or find us on FB : The Puffy Clouds

    ReplyDelete