Sunday, March 4, 2012

Wise SMS i have read today..




I just got sms from my friend : 
  " jangan laa sedey2. Jangan laa merendah diri. Sebelum Allah nak beri kpd kita yang terbaik, Allah akan uji kita dulu. Dont worry. Allah has prepared something big for u. Inshaallah,. Expect the unexpected. Sentiasa bersangka  baik kepadaNya.."


                                                                        pic : defies

p.s: sayang kamoo..

13 comments:

  1. hidup ni kan...nampak aje random tapi sebenarnya semua dah dirancang baik untuk kite...jadi jgn la kite sedih sgt kalau rancangan yang kite sendiri rancang tak berjalan secara lancar...Dia lebih mengetahui... :)

    ReplyDelete
  2. Good words.. Sentiasa bersangka baik kepadaNya...

    ReplyDelete
  3. betul! setuju! kenapa nie sedih sedih babe? anything, u bole PM me kat fb okay. no worries! if i dapat bantu, i bantu seboleh bolehnya. chill sayang :)

    ReplyDelete
  4. Hadapi dengan jiwa tenang, semua akan baik-baik saja c:

    ReplyDelete
  5. RT komen cik asfira aminuddin...iyalah faza..pm kite klu ade ape2 mslh okeh...senyum sikit..peace !!!!

    ReplyDelete
  6. xtweet pun...??? huh..*tarik muke *

    ReplyDelete
  7. betul sangat.kadang2 rasa macam tak adil tapi semua tu bisikan syaitan.ingat semula Allah.all the best :D

    ReplyDelete
  8. hik...hik.....kira2nya..Everything Happen Has A Good Reason.....

    ReplyDelete