Thursday, July 12, 2012

I don't know....



I don't know.. lately, aku suka sebut 'i don't know'..ape2 soklan mostly aku jawab 'i don't know'..dengan harapan perdebatan soklan tu mati kat situ.. dan kadang2 aku sendiri have no idea what they are talking so dengan selamat nyer aku menjawab 'i don't know'..


walaupon aku kelihatan agak 'bodoh' disitu tapi ia adalah lebih baik ... lebih baik daripada manusia yg melontarkan hujah2 tanpa isi dan sebenar nyer mereka sendiri tidak tahu apa yg mereka hujahkan. Tak apa. asal nmpak bagus, mereka masih juge berkata2 dan akhir nyer terang2 menampakkan kebodohan mereka disitu.. 


kalau tak tahu, tak perlu buat2 tahu. ASK! or just say i don't know coz it's nothing to be ashamed of..!


p.s: kekadang, berdiam adalah lebih baik.. ;)

17 comments:

  1. betul...kalau ckp lebih2 lebih banyak yan mengarut pastu tmbahkan dosa jer.... >_<

    ReplyDelete
  2. jika betul tidak tahu,lbh baik ckp cmtu =)

    ReplyDelete
  3. yeap....sometimes i do the same....

    ReplyDelete
  4. i dont know...hihihi...klu jawapan tu selamat guna jer la hihi

    ReplyDelete
  5. Kekadang boleh kena maki juga kalau asyik cakap "Idk" nih.Tapi ye la kan,memang tak tahu pun. haha

    ReplyDelete
  6. ckp no comments la pulak . konon2 tahu tp mls nk kumen . bley?

    ReplyDelete
  7. Shafiq,
    who would not be agree? :D

    Clive,
    :O tau x per.. hmmmm

    ReplyDelete
  8. Yui,
    exactly.. :k

    Jose,
    gimme 5 then.. :e

    ReplyDelete
  9. Waniey,
    haha selamat2 ^_^

    safiah,
    if mmg x tau.. just say it :P

    ReplyDelete
  10. AnonymousJuly 13, 2012

    Agree to the maximum :))

    ReplyDelete
  11. hmmm. I dont know. hehe

    ReplyDelete
  12. tu i setuju. lebih lebih lagi bila topic yang dibualkan akan jadi merepek dan bosan i pun akan guna 'i don't know.' hihihi.

    ReplyDelete
  13. kalo tuk kes yg tak nak klh, mmg jpwn ni plg ssuai tuk bt dorg diam..

    ReplyDelete
  14. betul, kengkadang aku pulak jawab no komen...haha...

    ReplyDelete
  15. Anonymous,
    :)

    shedameor,
    i also don't know haha

    ReplyDelete
  16. babe,
    haha btol sgt!

    aku achik,
    owh kamu sgt memahami dgn situasi hehe :O

    wahida,
    :D

    ReplyDelete