Wednesday, December 26, 2012

Berperasaan seperti sudah lama tak update blog




Berperasaan seperti sudah lama tak update blog. Huh panjang plak tajuk entry :D 

Aku datang bawak Febreze. Pewangi kental untuk menghilangkan kusam dan lapuk. Yaaaa.. dah 5 bulan tak update entry.. dan tetiba muncul hujung2 tahun. Motif? Tiada motif atau sebab musabab. Jauh sekali berazam nak rajinkan diri update blog lepas nih muahaha..

Alasaan? Ntah, tiada alasan. Kalau rajin merepek aku update. Kalau malas aku datang 5 bulan lagi.. hohoho

P.s: Ada yang tanya kenapa dh lama x update blog. TQ for concern. I love u guys! ..

9 comments:

  1. Welcome back :)

    ReplyDelete
  2. aww thank you Anonymous :)

    ReplyDelete
  3. Tu la, lama tak nampak. :-)

    ReplyDelete
  4. hi faza! fuhh fuhh..*buang habuk kat blog faza teheeee*

    ReplyDelete
  5. Bakal Jenazah,

    ngahaha aku ingat saper td..
    Jom2 wehh tolong aku bersihkan blog :r

    ReplyDelete
  6. rasa rindu.sumpah :') selamat kembali

    ReplyDelete
  7. maknanya nak update setiap 5 bulan ? macam tuu ? hihi

    ReplyDelete
  8. sis!!,
    thank you! :)

    Shedameor,
    haha bergantung kpd kerajinan :O

    ReplyDelete